Studenten, Packa & Flytta

Studenten på torsdag, i veckan blir det att fixa klart klänningen, få tag i dricka, fixa en vattenfast mascara, noppa ögonbrynen, raka benen klä skrindan och andra udda detaljer..

Sen så ska jag packa ihop i veckan, detta ska vara en vecka fylld av festligheter, men jag är bara deppad. Jag har tokmycket ångest över att flytta hem.

I går kväll packade jag ner nästan hela garderoben i sopsäckar och alla kontorsgrejjor i en låda, i dag ska jag köpa mig flyttlådor att snöra prydnader och annat i.

Inte kul..

Stressigt som fan, vilket har resulterat i 2-3 munsår (aldrig haft så många samtidigt och jag har inte haft munsår sedan förra sommaren)

Man förväntas vara i fylla hela veckan, vilket jag vägrar vara.

Man har inte tid att träffa vännerna så ofta som man vill för att man packar och fixar inför flytt och student
-kompisar tycker man är dryg och tråkig

Jag måste flytta hem till drygjävla Norsjöhålan, jag fattar inte att folk vill bo där.

Varför jag inte gillar Norsjö
För litet
Inget att göra
Man känner ALLA
Alla ska lägga sig i.
Alla har en åsikt om allt
Det går inte vara incognito
De största högtiderna är höst&vår marknaden, beachen och juldagen, för då é hotellet öppet (sorgligt)

visst, det kan vara mysigt att fara it över nån helg, men där går gränsen....

Jag vill inte flytta hem :(

Kommentarer
Postat av: Tinah

Argh, stackare. Håller med om allt du skrev om Norsjö. Nån helg går bra men sen dör man typ.

2009-06-29 @ 17:15:14
URL: http://tinamedh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0