14/3 Fest!!

I kväll var det fest! först var jag inte så peppad, men sen blev det bättre då en vis man bad mig ta en grogg och sen hoppa i duschen innan folket kom (festen var i min lägenhet), jag han ta groggen, men innan jag han hoppa i duschen så plingade någon på dörren (!)
Det var PBK, Mackan m.fl som kom, jättetidigt. detta innebar att jag fick skippa duschen och sällskapa med dem i stället (tur jag duscha i morse)
Senare kom Malin, emma, emmelie, lillsara, Norsjö m Kille hit.
Efter dom kom elnaz (ursäkta ev stavfel) med ett gäng killar (varav några var norsjöbor :))

Det gick ändå riktigt bra, jag tror inte nån spydde, det blev inga värre bråk än musikkriget mellan de som gillar rock och de som gillar pop.

Trevliga människor och sen en sväng till olles, där vi inte tog oss in för det var för sent (lite mer komplicerat än så, men men)

Stod och dryga ett tag på ica torgets tak där nån random gruvarbetarsnubbe med björnhistoria kom och snackade med oss.

Vi väntade på att emmas vror skulle komma och hämta oss, men jag valde att gå hem med Fredde, han skulle på prästbordet och jag skulle på sunnanå så vi skildes åt vid ica, sen var det inge mer med det.

Jag fick en snöboll i huvvet

Jag kom hem, städade (passa på medans man är full) sen gjorde jag mat (spaghetti & köttfärssås) Allt för att motverka bakfyllan.

Malin gav mig nån skum öl/spritdrink som hon var faschinerad över att jag kunde dra (jag fatta ingenting)

Jag träffade jerker och PK, tydligen var jag och jerker ihop i förskolan :P

I helhet en tokrolig kväll, jag tror malin tog bilder, då hon int ragga på folk :P

Ni som var med får gärna kommentera :)

sen fick jag för första ggn ett klagomål av grannen, han var rädd att vi skulle väcka hans två småkillar som låg och sov, vilket resulterade i att jag försökte få folk att inte skrika och vara tyst i trappuppgången, tveksamt om det gick så bra...

Jaja, nu ska jag dricka mer vatten, sen ska jag borsta tänderna och gå och lägga mig :)

Godnatt!!

Ps.
Emma pierca naveln i fredags :D hur coolt som hellst (och jag har det på film!!)
Jag tyck det blev jättefint emma :) starkt jobbat!!

Kram på er alla! 

Kommentarer
Postat av: MALINSOFIELARSSON

HELT CRAZY KVÄLL!

emelie stavas btw med ett m och du stavade elnaz namn helt korrekt SNYGGTBYGGT! och jag håller med yo go emmzor. OCH VADDÅ RAGGA?!!! jag fattar ingenting. Och drinken hette philadelphia sunshine och ja jag fattar inte att du drog den! öl och en 6a starksprit ska int gå ihop som det gjorde för dig.

2009-03-15 @ 21:09:41
URL: http://mycketsuburbia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0