Kära tomten...

Då min födelsedag dyker upp snart och Tomten dyker upp bara 9 dagar senare så ärdet dags för årets önskelista:

1. Omklackning av mina skor- Farmors jobb

2. Svarta Stay- Ups UTAN dom jävla silikonbanden

3. Svarta strumpebandshållare (det ärderas jobb att hålla uppe stay-upsen) SO SEXXY

4. Vita over knee sockar med svart rosett (såg ett par på twilfit, men bara dom ärvita och lårhöga är jag nöjd)

5. ALLT som har med naglar, hår- och hudvård att göra



Skälet till min kärlek till stay ups och strumpebandshållare är Självklat:

PINUPPOR



Dessa Underbara oskylldigt sexiga kurviga kvinnor, Har inspirerat mig..
Och jag har länge tyckt att stay ups är såå sexxigt. MUMS

Min idol och oändliga förebild är OF COURSE



En underbar självständig stark kvinna, som haft ett förhållande med självaste Carl-Alfred, men han red bara på hennes karriär, det svinet.

men men , man måste bara Älska Betty


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0