Ny blogg?

Eftersom att jag tänkt bli återförsäljare för lustjakt så tänkte jag att jag kanske kunde vara lite fyndig och skapa en ny blogg.

En blogg med ett mer "seriöst"/ aktuellt namn som även behandlar de saker som jag ska pyssla med år 2010

2010
Ska min försäljning av lustjakts produkter vara igång,

Ska jag hitta ett extraknäck någonstans

Ska jag ev plugga företagsekonomi samt småföretagandekurser

Ska VI (jag och Martin) vill hitta oss en större lägenhet
2 ROK, 2a våningen med badkar och balkong Antingen i Skellefteå eller i Umeå

Jag ska tjäna pengar så jag kan skaffa mig en bättre telefon+ ev en liten bärbar till kontorsjobb

Jag ska tålmodigt vänta på att saaben ska dö av sig själv, har den inte gjort det före 2011 ska jag nog mörda den
det är inte personligt, men jag litar inte på den.. kanske man ska prata med martin om det.. men den har ett år på sig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0