Snarkningar & Operation.. och bedövad näsa

Som många av er vet så har jag en tendens att snarka... MYCKET
Så i våras fick jag nog och gick till skolsyster, som skickade videre mig till skolläkaren,som tittade i min hals och sa- AHA!!
Sen skrevs en remiss till öra, näsa, hals här i skellefteå och nu, ett halvår senare så fick jag en tid.

Så i dag kl 15.00 besökte jag vårdcentralen och blev efter en stunds väntan läsandes hus och hem samt Amelia kataloger så fick jag träffa en doktor.

Hon bad mig sätta mig i en stol som påminnde om en tandläkarstol

Hon tittade med en lampa upp i min näsa,
Sen tittade hon i min mun,
Sen plockar hon fram en nässpray som hon sprayar i min vänstra näsborre, och ber mig dra in sprayen (som vid förkylningsspray)

... Jag drar in sprayen, och sen är hela näsborren + delar av halsen bedövat (det gick på nån sekund)
Sen plockar hon fram en kabel/slang med en liten kamera i och stoppar in den i min näsa (skum känsla säger jag bara)

Hon ber mig ta ett par andetag sen säger hon att jag har stora polyper och att hon ska boka in mig för operation. Det blir om ungefär 3 månader men dom skulle skicka exakt tid och datum med posten i veckan.

Sen fick jag fylla i ett hälsopapper och fara hem, med min bedövade näsborre.. men det har släppt nu, tog kanske 30 min

Fort gick det, och det var lite spännande, på ett skumt sätt

Och det bästa av allt....
Mina snarkningar och min tunga andning kommer förhoppningsvis att försvinna efter operationen :)

YEY!!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Men, jag som sover så bra när du andas tungt och snakar :( puuhuu

2009-11-05 @ 10:42:38
Postat av: MalinSofieLarsson

Detta gillas;D



svar: tack babe;) och tack fö the gifts

2009-11-05 @ 14:45:48
URL: http://mycketsuburbia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0